12/04/2013

hellow

i will tell you something now.
you may think i am a the laziest ass around, but you are awfully wrong.
painfully wrong.
let me clear something.
see, the low frequency of posts is no coincidence, but out of my control and down to a really deep logic.
like mind-boggling super-duper life changing deep.
but i should add beeing deep has also side effects, it will make you watch 'showgirls', repeatedly every single day from now on till the end of your days and also you will feel the constant urge to dress up your cats in a fancy way.
but listen, its not the time to show any consideration as mommy has a point to proove here.
so here ist the truth if you can handle it:
i mulitplicate the posts of november 2010 with the square root of a number with 53 digits, subtract 2 and add 1. repeat 34 times.
see?
everything makes perfect sense now.
i told you.

holo clutch: made for me by the gorgeous and talented crystal. thank you so much babe, i wear it every day!, top: topshop unique, velvet dungaree: topshop boutique, shoes: cheap monday

27 comments:

Jen said...

Love the clutch and the shoes! You look great!
Jen

Anonymous said...

love you're back :) <3

Lou said...

Haha, Showgirls was really bad! Good you are still around girl!
xoxo

Law whalebone said...

In a word: Perfect. As alway you are looking 100% fab hot mamma. That clutch is a bit fucking awesome xxx

Stephanie / Cocochic said...

HEY PUNK! stop leaving me it is bad for my mental health. in other news you look wonderful xxxx

www.cocochicblog.co.uk

Nena said...

Lovely!

http://turn-it-insideout.blogspot.be/

kcomekarolina said...

cool!



xoxo from rome
K.
kcomekarolina.com

Maria said...

hah! man i love those velvet overalls omg. and the clutch is great of course :)

graphitree said...

schön! x

MóNiCa said...

I love your bag!! Is marvelous as you. xxx
http://thequeencloset.blogspot.com.es/

moiminnie said...

Welcome back, we've missed you! Haha love your math explanation too. Looking good babe. x

Vasilieva said...

beyond love that jumpsuit and the hologram clutch, the whole look is just so put together in a kind of undone way. awesomeness


http://www.vasilievablog.com

Marta said...

Great photos! You look so pretty!

http://www.martasfashiondiary.com/

Rob said...

KxMxA said...

good to know that You're still alive. and still kicking asses with Your posts.

<3

Rebecca said...

that clutch is pretty bangin'

http://www.yess-please.blogspot.co.uk

Erin Z said...

I wanna steal that clutch from you.

Anonymous said...

just felt in love

amalie said...

i love that jumpsuit/dungaree piece. also, looving the cluth xx

A.n.E said...

Totally makes sense now! Thanks for clearing it up....
Haha nah don't feel too bad for your periods of absence, I mean what more could we want?! Whenever you're back, you bring us all this awesomeness!! Dungarees, white poufy sweat, hologram clutch, hottie pumps.... We couldn't be happier. Everyone with me?

effortlesscool said...

such flawless texture pairings!



XO Sahra
EffortlessCool

melissa said...

Perfect way to come back, love the funny explanation.
Good to see good bloggers are also real with realness on the go.
M

cookie said...

glad to see you babe!!!
black dungarees.... love love love it.

xo

cyeoms said...

ive never been so excited to see you rock a hologram!
showgirls has a fun effect on people, i can attest watching at 5am yields interesting life thoughts.
ps. thx 4 linkage, u're gr8 <3

Leeloo Cubus said...

love the "logic"- numbers never lie.
the outfit is hot shit.

Pouline said...

love! xx

Melanie Maier said...

Nice looks, very cute black suspenders, I used to love it so much, but now I rarely wear it. Your bag is cool!